Bloemist: Uitvaarbloemist In Memoriam (Wijzigen) | Uw winkelmandje: 0 items, € 0,- excl. bezorgkosten

Veelgestelde vragen

Onderstaand treft u een overzicht met veel gestelde vragen en antwoorden. Indien uw vraag of antwoord er niet bij staat kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier.

Assortiment

  • Ik zie het rouwwerk van mijn keuze niet op uw website staan, zijn er nog andere mogelijkheden?

    Ja, vrijwel alle gewenste rouwstukken kunnen wij maken. Indien u specifieke wensen heeft kunt u contact opnemen met Uitvaartbloemist In Memoriam, onze partner in uitvaartbloemen. Tevens zijn het merendeel van onze rouwarrangementen verkrijgbaar in diverse kleuren en maten. Indien u een rouwstuk heeft geselecteerd worden de diverse maten en kleuren aan u getoond, waarna u uw keuze kunt maken.

  • Graag zou ik een specifieke kleur of bloem in het grafstuk verwerkt zien, is dit mogelijk?

    Ja, indien het seizoen dit toelaat en de bloemsoort beschikbaar is kunnen wij de gewenste rouwbloemen in het rouwstuk verwerken.  Indien u specifieke wensen heeft kunt u contact opnemen met Uitvaartbloemist In Memoriam, onze partner in uitvaartbloemen.

  • Wat zijn de mogelijkheden voor het bestellen van een rouwlint?

    Een rouwlint bestaat uit twee of drie delen. Per deel kunnen er maximaal 30 leestekens worden gedrukt. Het rouwlint is verkrijgbaar in wit of groen. De letters worden standaard afgedrukt in goud.

  • Kan ik een rouwkaart toevoegen?

    Ja, bij het voltooien van uw bestelling rouwbloemwerk kunt u de keuze maken om een rouwkaart toe te voegen. Uitvaart Bloemist biedt u bij ieder besteld bloemstuk voor een begrafenis of crematie, een gratis rouwkaart aan. Per rouwkaart kunnen er maximaal 50 leestekens worden geplaatst.

Bestellen

  • Tot hoe laat kan ik bloemen bestellen?

    U kunt gedurende de gehele dag rouwbloemen bestellen bij Uitvaart Bloemist. Indien u vóór 17.00 uur uw bestelling heeft geplaatst, kunnen wij het rouwstuk de volgende dag bezorgen. Indien het een spoedgeval betreft kunt u contact opnemen met Uitvaartbloemist In Memoriam, zij zullen u in dit geval verder helpen.

  • Hoe kan ik bestellingen plaatsen?

    U kunt uw bestelling voor uitvaartbloemen gemakkelijk en veilig plaatsen via onze webshop. Indien het rouwboeket of rouwkrans van uw keuze niet op onze website wordt getoond, kunt u contact opnemen met Uitvaartbloemist In Memoriam via 010 522 32 15 of het sturen van een e-mail aan info@uitvaartbloemistinmemoriam.nl

  • Is het mogelijk om mijn bestelling te annuleren?

    Gedane bestellingen kunnen in verband met de korte levertijd van de rouwbloemen niet worden geannuleerd.

Betaling

Bezorging

  • Welke informatie heeft u nodig voor een juiste bezorging?

    Voor een juiste bezorging van het rouwbloemwerk dient u ons de datum van de condoleance/uitvaart, het tijdstip van de condoleance/uitvaart, het adres waar de condoleance/uitvaart plaatsvindt en de naam van de overledene te doen toekomen.

  • Wanneer vindt de bezorging plaats?

    De bezorging vindt plaats conform de door u ingevulde bezorggegevens. Wij bezorgen uw rouwboeket of rouwstuk op maandag tot en met zaterdag van 9:00 tot 17:00 uur.

  • Bezorgt u ook op zaterdag?

    Ja, Uitvaart Bloemist bezorgt uw bestelling van maandag t/m zaterdag.

  • Hoe vindt de bezorging plaats?

    Wij bezorgen de rouwarrangementen bij bijvoorbeeld crematoria of begraafplaatsen door heel Nederland.

  • Bezorgt u ook direct aan het uitvaartcentrum?

    Ja, Uitvaart Bloemist bezorgt uw rouwboeket op het door u aangegeven adres. Dit kan een uitvaartcentrum zijn maar bijvoorbeeld ook een kerk, crematorium of woonadres. Bij het voltooien van uw bestelling kunt u het juiste bezorgadres invullen. Heeft u hier vragen over, neem dan contact met ons op.

  • Wat zijn de bezorgkosten?

    De bezorgkosten binnen Nederland bedragen € 7,50.

  • Kan ik mijn bestelling in het buitenland laten bezorgen?

    Ja, wij geven uw bestelling van uitvaartbloemen in dit geval door aan een collega bloemist in het desbetreffende land. Wij trachten hierbij zoveel mogelijk rekening te houden met uw persoonlijke wensen maar kunnen hier helaas niet garant voor staan. Een bestelling voor het buitenland dient telefonisch te geschieden, daar te prijzen per land zeer kunnen verschillen.

  • Wat gebeurt er als ik een verkeerd bezorgadres heb doorgegeven?

    Uitvaart Bloemist is niet verantwoordelijk indien de verkeerde bezorggegevens aan ons worden verstrekt. Indien u tijdig het bezorgadres wijzigt door contact met ons op te nemen dan houden wij dit nieuwe bezorgadres aan. Is de rouwkrans reeds bezorgt op het foutieve adres, dan worden extra bezorgkosten in rekening gebracht. Deze worden nader met u bepaald.

Kwaliteit

Uitvaart Bloemist

  • Wat zijn uw openingstijden?

    Wij zijn van maandag tot en met zaterdag geopend van 09:00 tot 17:00 uur. Telefonisch zijn wij dagelijks bereikbaar van 09:00 tot 20:00 uur.

  • Hoe bent u bereikbaar?

    Wij zijn telefonisch bereikbaar via telefoonnummer 010 522 32 15. Per e-mail zijn wij bereikbaar via info@uitvaartbloemistinmemoriam.nl. Via de website kunt u tevens contact met ons opnemen door het invullen van ons contactformulier. Ons vestigingsadres is Julianalaan 67-I, 2661 EJ Bergschenhoek.